Thursday, November 12

kota damansara. i'm here!!!

kota damansara. seksyen 6 tuh tmpat tggal akak aku. kalo aku nak g jejalan kat KL dan sewaktu dgn nya. aku g situ la. huhuh. duk ngan akak aku nie best sket, sbb die kuat berjalan. same la cm aku. ahaha. like sister like brother ok? hurm, ade la tgk wayang sumer kat sane.

ari selasa baru2 nie, 10/11. akak aku dpt tiket free nak tgk movie screening 2012. kat midvalley. aku pon dgn senang lenang + suka hati g la. aku 1st tyme g tgk movie screening. so, mmg byk yg xtaw la. rupe2 nye, security mmg ketat giler la. (i think so). hp sumer mmg xley bwk masuk. kene la tgl kat luar wayang. ish3. xsangka lak aku cmtuh. huhuh.

2012. citer nie pasal teori orang Mayan yg predict 2012 akan kiamat. (The END of the day). pastuh, ade la scientist wat research kat dlm kerak bumi. cek suhu n pergerakan sumer. pada aku citer nie best la. tp ade certain part tuh agak lambat la. kalo xsalah aku 2jam gak la aku nengok citer tuh. hurm. mase scene bumi hancur tuh, mmg sadis la. serius. xsanggup aku nengok. nauzubillah. arap2 xde pape la. korang g la tgk citer tuh. pastuh, korg komen la sendiri ye.ahaha.

k2. da abes da 2012. aku da blik my hometown da nie. kjap je g kD. lgpon, aku cuti kjap je.huhuh.
da la weyh, nti aku rajen, aku update lg.huhuh.

No comments:

Post a Comment