Sunday, April 11

happy birthday!

10th april 2010. birthday aku yg ke 21.fuh! da tua da aku rupenye.ish3.kalo kawin, da dapat anak da.ahaha.tp mmg tidak la nak kawin skang.huhuh.

birthday taun nie sedey sket. aku kene flu n sakit tekak. cam demam pon iye gak. sedey siot! =( tp takpe la. aku ade ckp kat mak aku yg aku nak ajak g mandi air terjun kat gunung ledang. best woo situ. tp da lama aku xg. dlm 2 taun kowt.huhuh.

hurm, mak aku pulak.xnak bg aku mandi air sejuk.die plan la nak bwk g PD.bapak la jauh.aku da pelik da ttbe nak g jauh.huhuh.aku pon set je la.padehal tau pasal plan tuh dlm kete.hurm, follow je la.dlm perjalanan, kiteorng benti makan kat Tampin.

makan pon da setel, ttbe mak aku ckp nak g Melaka lak.hurm, ikut je la. g Jusco ke, dataran pahlawan ke.mane2 je la. sesampainye di ayer keroh, nampakla banner tulis ade PC FAIR kat MITC.

lepas tuh, mak aku : kita g je la PD. ley g Blue Lagoon. at last, aku mandi kat sane. ahaha. pada aku, birthday tahun nie mmg best!




No comments:

Post a Comment