Friday, July 30

hadapi dengan senyuman

lama sudah aku tak update blog terchenta nie. rindu la pulak. hurm, masuk sem nie baru aku sedar yang aku mmg dak final year. pergh! keje byk giler seyh. asssignment xyah ckp la. dgn kene wat produk n jual. kene interview company. wat research pasal bank. kena wat iklan. jual barang kat internet. e.g: blog <---- nie aku suke, sbb cam sng je. ahaha.

sepanjang aku xupdate blog nie. mcm2 perangai org n dugaan dtg. masam manis sumer ade. tp terus terang aku ckp yg aku x suke part masam tuh.ye la, sape yg suka cuba angkat ibu jari kaki kanan????

mggu nie aku xblik umah. atas sbb2 tertentu. hurm, rindu gak la nak kua g merayau2 di kwsan luar Muadzam terchenta nie. hurm, anepshah. lek la. xde pape la. senyum k???
ahahaha. k la. aku nak out da.

No comments:

Post a Comment