Sunday, August 15

bulan ramadhan

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

sekejap je rase da masuk hari ke-5 berpuasa.sedar x sedar je. hurm. biase la tuh. masa dan tarikh yg menjadi tanda pengukur untuk peralihan waktu dari satu ke satu hari. aku teringat blik ramadhan taun lepas. kalo x salah aku, aku start buat blog nie tyme bulan puasa la. mase tuh da nak dekat2 raya. hurm. da setahun da blog aku. eh??? blum lg la. xgenap lg. kita anggap birthday blog aku 27 ramadhan la. ahaha. amacam??? ade style x sambut birthday guna tarikh Islam?? ahaha.

aku sebenarnya nak tulis blog nie da jarang. sbb internet kat uniten terchenta tuh slow giler. so, kalo aku blik umah @ g cc ke. baru la aku update blog. sori ye kipas2 sekalian.. ahaks!

k la, nak kena out da nie. to all of u. selamat berpuasa dan selamat beramal!

No comments:

Post a Comment