Wednesday, June 8

Temuduga yang pertama

Isnin, 6/6/11
Jam da nak kol 6 petang. itu tandanye aku da nak abes keje.yeah!!! ahaha. tibe2, aku dapat kol dari miss Fara Eza. Die ckp die dari DKSH sdn bhd. aku ditawarkan utk gi intebiu utk jawatan sales and management trainee program (SMTP). aku mmg bersyukur sgt2. Intebiu tuh dibuat pada 8/6/11, rabu.kol 11.30 pagi. alamak, aku keje.cmne doe??

lek je...lu.. lek je... wa boleh setel.ahahaha.


Rabu, 8/6/11
aku call ofis pagi2 kate yg aku dtg petang.sbb cirit birit.ahaha.menipu seyh ko.nak wat cmne. xkan nak btau kowt.konfem xbg aku g.ahaha.aku pon g la sane.bangang siyal aku.kelam kabut giler. xprepare pon gambar la.ic photostat la.ish3. seb baek aku kol mis fara tuh.kate aku ade transportation probs.ahaha.seb baek die ok je.

11.25 pagi, aku sampai DKSH ofis.nebes beb.aku tgk ramai gak yg attend intebiu.xtau la cmne.takpe2. wa lek je.wat bodo sudah. sampai2, aku kene isi borang. masuk la bilik meeting.so, ade la lebey kurang 10 - 15 org dlm tuh.muke nak kerek je.ahaha.takpe.wa cari port, duk blakang sket. pastuh isi borng. da setel isi borang, aku pon ape lagi. tegur la bdak blakang aku. name die sean! chinese. quite frenly.huhuh. ok la sembang ngan die. cm knowledgeable la gak. da sembang2 nye lama. ttbe org depan aku lak pusing. nak join ler tuh.ahaha. aku ok je. hurm die kenalkan diri. name die dexter. Pergh! die nie lagi maut. frenly nak mati. syok je sembang. ttbe, staff dtg suh kiteorg lepak kat depan lak. huhu.ok la. pastuh, sorg2 kene pggil. then tggal la aku n dexter. sean masuk dulu sbb die sampai lg awal dr aku. huhu. hurm. dexter nie frenly giler. byk share experience die kat aku. g intebiu la. wat praktikal la. ahaha.


12.35, gua tggal sorg beb. pastuh akak yg HR tuh pggil aku. die suh tggu kat luar je. sbb aku tggal sorg je. pastuh, aku pn sembang la ngan akak tuh. die pon frenly la.best la sembang ngan die. die siap bg tips lagi.ahaha.aku pon ok je.huhuh

dlm intebiu.aku xtau la aku mencarut + mengarut ape. merepek je.ahaha. sarcastic seyh.ahaha.mmg aku tnye je mana2 soklan yg aku rase nak tnye.ahaha.overall mmg ok la.tp xtau lg dpt x, sbb ade 2nd intebiu.kalo lulus, baru die notified.kalo x, xde la. kalo ade rzeki, ade la.korang doakan la ea?? aminnnnn............



No comments:

Post a Comment