Friday, March 5

kan bagus kalo uniten nie betol2 kat belakang umah aku.

merujuk kepada tajuk post kat atas, (tetiba). aku sebenarnye terpikir kalo2 betol la yang uniten kat belakang umah aku. tapi kan, bende tuh akan jd dlm dua pilihan.

1) umah aku pndah ke MUADZAM SHAH. ataupon
2) uniten pulak pindah kat SEGAMAT.

tp, biler aku cek balik. blakang umah aku ada paya je. kat celah mane lak nak bubuh uniten nie. nak letak AB pon xmuat. apetah lah kalo ade AA, AB, AUDI yg besar tuh. jap2, BALAI ISLAM n LIBRARY. waduh, parah2. xnak la letak belakang umah aku. serabut je nti. da la student uniten nie mcm2 perangai. ahaha. abes la pokok durian aku kat blakang umah. sedey. ahaha.

tp tuh sumer hanya mimpi dalam mimpi je la. ko kene la terima hakikat yg UNITEN nak naikkan yuran apartment. aku je yg ttbe rase nak duk kat segamat je. n ulang-alik-tanpa-pikir-duit-minyak. ahaha. k la.

No comments:

Post a Comment