Friday, February 19

uiam gombak.esok aku sampai sane.kite jmpe ok?

ok.jam da pukul 12.50.aku still xtido2 lagi.padehal da ngantok lame da.ttbe tangan aku gatal bukak mozilla. then, terus bukak blogger.com. dem! mmg aku update blog la gayanye.ahaha.

sok pagi kene bgn awal.nak breakfast ngan big boss.dak2 nie la mtk, aku set je.ok pe g breakfast same2.eventhough, aku da jmpe die tadi.huhuh.kol 7 lak tuh g breakfast.huhu.semoga aku xngantok mase makan esok.ahaha.

situasi: dalam van.
ANEP merancang untuk tido sepuas-puasnya.ahaha.moga2, rancangan beliau akan berjaya.tanpa sebarang gangguan, beliau dapat merehatkan mata dalam tempoh masa yg lama.huhuh.

camne la program kat sane nti ek.aku arap sumer ok la.xde pape masalah.huhuh.
hurm, k la.aku da ngantok btol nie.xtipu punye.huhu.k2, adios.gudnyte!

No comments:

Post a Comment