Friday, June 18

bagai itik pulang petang!

jumaat
18 jun 2010

Saya, MOHD HANIFF BIN SHAHRI ber ID kan MT01**** akan melaporkan diri di UNIVERSITI TENAGA NASIONAL (UNITEN) kampus Muadzam Shah selaku Fasilitator bagi pengambilan 2010/2011. justeru, saya akan bersedia utk mengambil langkah untuk pulang pada hari tersebut. walaupon saya agak malas dan xcukup cuti, saya akan tetap pergi ke bandar terchenta tersebut.

sungguhpon begitu, saya tetap jeles dgn kwan2 fasi saya yg laen sbb diorang cuti lebeyh 2 hari dari saya. yela, orang da bg jawatan. kena la pikul btol2. hurm. untuk makluman, beg2 pakaian serta brg yg perlu dibawa belum lagi siap dikemas.

takpe la.esok nak kene blik da. so, bjet nak tido awal la malam nie.huhuhu. good night!

1 comment:

  1. haha! beb, case aq pun sama ngan ko.
    kte tpaksa balik awal~ kekeke

    btw, to biro mknn. congratz! kowg dah buat yg terbaik. cayunk mknn & kowg lebeyl la. hehe ;P

    ReplyDelete