Wednesday, September 30

aku xtaw nape aku post gak entry nie : cherating

aku ngan izzul.bjet cam cool je.padehal panas nak mampos duk depan unggun api.wahaha.

aku xtaw nak citer pe pasal cherating nie.. tp ape2 hal pon aku mmg suke g jalan2.wahaha..best woo..aku citer simple2 je la.member2 aku plan nak g cuti2.sbb ade sorg tuh nak blanje kiteorg.ahaha.tuh yg aku paling suke tuh.BELANJA. wakaka.makan free beb, sape xnak.kalo aku, amek je.ahaha.

ok2, aku citer detail sikit je.kiteorg g satu malam je.mmg la kejap giler tp itu pon kire best da.kalo lg lame, nti ade yg xnak blik umah la pulak.ahaha.betol doe.jumlah peserta program = member2 aku yg g adalah dlm 30 org.PHEWW!!! ramai tuh weyh.ahaha.nak wat cmne.kate member.huhuh.

hurm, k la weyh, actually aku nie xbrape sedap badan.sbb ade payau2 sikit kowt.ahaha.bodot la weyh, aku baru blik dari program kelab kembara: water rafting, waterfall abseilling and caving adventure.

*korg tunggu la entry yg akan dtg.nti aku post!!! ahaha..

No comments:

Post a Comment