Sunday, September 20

syawal telah tiba

"salam aidilfitri, salah dan silap harap dimaafi"

sedar x sedar, da sebulan da pose.arini da raye da.hurm, ape aku nak citer nie.da blurr la pulak.
ok2. da dpt idea da.pg td aku n adik aku xley nak semayang sunat raye.punye la rmai org kat kg aku nie.ntah dari mane2 hala la dorg nie dtg.hurm, aku rase dorg baru blik dr oversea kowt. tp yeke??? agaknye la kowt.huhuh.disebabkan xdpt nak semayang, kiteorg pon dgr la khutbah je kat luar masjid tuh.aku pon duk tunggu la kalo2 ade jmpe mbe2 lama.xlame pastu, ade mmbe aku kuar.korg bace dialog nie.

a: wei anep, td ko semayang katne ha??? blakang imam ke ape.aku punye la cari ko kat dlm td.xde lak nampak ko.
aku: la, ko xnampak ke.mmg la sbb aku pon baru nmpak ko nie.ahaha..

pastuh, dua2 pon da gelak sengal2 ubi.hurm, kiteorg smbang kjap je sbb die nak blik awal.ade hal katenye.huh.

nie la anak sedara aku. name die aleeyah nur baiti.umor 1 taun stengah.
die blom bercakap lg tp da nakal da.suke kenekan org.ahaha..

tuh je la kowt setakat nie.
SELAMAT HARI RAYA.MAAF ZAHIR BATIN.



2 comments: