Wednesday, September 30

anak buah? buah ape??

aleeyah nur baiti.seorang yg bijak, suka explore bnde yg org xbg wat n kuat nyakat pak cik n mak cik die.aku xtaw la mane die dpt bnde2 tuh sumer.maybe dari mak die kowt.akak aku ler tuh.hehe.


nie new baby dlm family aku.name die auji nur baiti.mmg susa giler la nak tgk die bukak mata.tuh yg biler die "celik" je, aku pon snap la pic.ahaha..

pose dari auji untuk anda!!! ahaha.


nie haa....aku nak citer kat korang pasal anak buah aku.nie anak sedara tau.bukan anak buah durian or anak buah rambutan.ahaha.arituh 10 september 2009.akak aku bersalin anak yg kedua.actually, akak aku masuk hospital 09/09/09.tyme 10 mlm.so, kalo bersalin pon ade lg dua jam je sblom 10/09.hurm, kalo akak aku beranak tyme tuh.mmg bgga la anak sdare aku tuh nnti biler besar.yela, tarikh lahir senang nak igt.huhuhu.

sedar x sedar, aku da ade 2 anak sedara.kjap je rase.huhuh.bak kate org, tuh tanda2 makin tua.waaaaa!!! aku xnak tua cepat2.xbest woo.nti xley enjoy sgt.wahaha..kalo korang nak tau, due mase sblom aku ade aleeyah lahir.aku mmg xreti nak layan dak kecik.serius. aku xtipu doe..huhuh.tp lame2, aku makin syg lak kat dak2 kecik nie.huhuh.
tuh la, kalo korg ade adik ke, anak sedara ke, sepupu sedara ke yg kecik2 lagi.aku serius ckp BEST WOOO. X TIPU PUNYE!!! ahaha..

1 comment:

  1. rajin gile taip pjg2..
    tp gmbr aleeyah x cantik sgt..
    rambut dia kne ikat ke pe?
    jd penyayang dh pak cik anip skrg..hahahaha

    ReplyDelete