Monday, October 5

ko biar betul?? da gila ke ape??

aku xtaw nak ckp pe nie. nak luah pon xtaw kat sape. semalam aku ade meeting silat. AGM lak tuh. hurm. ak sebenanye malas nak g. tp aku ditugaskan jd pembaca doa. gila ko. nervous kowt. hurm. so, aku pon lek je la.

meeting pon berjalan la cam biase. smpai la tyme pencalonan ajk baru. aku da nervous da nie. jgn la aku kene. hurm. pastuh, name Salam da dicalon utk jd YDP. aku da tekejut gak tuh. walo bagaimane pon, ( ceh, ayat nak A je) ahaha. aku da boley agak da. untuk naib YDP, ttbe ade suare "saya, Khairul Azwan bin Onn mencadangkan Mohd Haniff bin Shahri sbg NYDP. pastu, ade yg menyokong. then, ade yg ckp cdngan ditutup.

so, dgn RASMI nye. aku jd NYDP. pergh!!!! giler ko. besar kowt tanggung jawab. aku terime je la. yela, org da pilih. mesti ade sebab die pilih aku. tp aku xnak tau la. yg penting. aku still cam x caye je.aiyoo!!!

kalo korang lak. ape yg korang rase skang???

nie la gamba ahli jawatan kuasa yang baru. serius. aku rase cm amek gamba biase je.

No comments:

Post a Comment