Saturday, October 24

peperiksaan akhir semester da mule skodeng aku tuh!

pergh!!! ari nie da ari sabtu. kjap je aku rase mggu nie da weekend da. bnde2 camni mmg rase kjap je. ye la da nak exam lak tuh. 26/10 nti mule la perang otak antara aku ngan ketas exam. nak tgk sape lg byk tulisan dlm paper. ahaha. so, kalo ketas exam tuh ade soklan sikit, aku kene la tulis byk sikit. yg penting sikit. ahaha.

naseb baek la paper aku utk sem nie ok. mksud aku, jarak antara exam. seminggu ade 3 paper je. ok what. ley la aku lek sket. biler habes je sem nie mknenye, aku ade 3 sem je lg kat uniten nie. giler ko. kjap kowt. da nak kene keje da. hurm, kalo ade keje ok la. kalo xde, cmne???

hurm, tapi aku caye rezeki tuh ade je kat mane2. xpayah la risau. kite buat je tanggungjawab kite. nti ade la jalan penyelesaian tuh. hurm, k la. adios!!!

No comments:

Post a Comment